reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Litvanová

Martina Litvanová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cynická a neverím na úprimnú romantiku. Lentilky konzumujem len v presnom farebnom poradí a som totálne anti-administratívna. Výborne pečiem, mám rada impresionizmus a opustené miesta. Verím v silu ľudskej vôle a už odmalička sa snažím pochopiť mužov...ale zatiaľ márne. No zvykám si... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo spíme s mužmi s ktorými by sme nechodili?

Martina Litvanová

Prečo spíme s mužmi s ktorými by sme nechodili?

Utvrdila som sa v tom, že neznášam randenie. Predstieranie vegetariánstva na prvých troch spoločných večerách, obchytkávačky v kine z ktorých aj tak nič nie je a človek ani poriadne nevidí ten film, stres z prvej noci u neho... A to sú ešte tie lepšie varianty.

  • 8. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 724x
  • 72
Som single...

Martina Litvanová

Som single...

Ano, som single. Už takmer rok a pol sa tvárim, že je to tá najúžasnejšia vec aká sa mi v živote stala….Každému vravím, že som nezadaná dobrovoľne, a že si to straaašne užívam. Ach bože, aké klamstvo.! Hej, užívala som si to... maximálne tak prvé dva mesiace.

  • 8. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 318x
  • 49
reklama
SkryťZatvoriť reklamu